PerseidasPubli

El 13 de Agosto lluvia de Perseidas en el PACC

Publicada en Publicada en ACTIVIDADES, FAMILIA, OURENSE

Muchas gracias por hacernos llegar esta actividad tan interesante

Tienes cita para la lluvia de las Perseidas 

EN EL CASTRO SAN CIBRÁN DE LÁS

  Parque Arqueolóxico da Cultura Castrexa

Galego

III Noite baixo as estrelas no Parque Arqueolóxico da Cultura Castrexa

Por terceiro ano consecutivo, no Parque Arqueolóxico da Cultura Castrexa queremos celebrar convosco a noite máxica das Perseidas. Coincidindo con este fenómeno astronómico, máis coñecido como a noite das bágoas de San Lourenzo, temos preparada unha actividade do máis especial para o día 13 de agosto: visita libre ao centro de interpretación, visita guiada nocturna, cea (opcional) e, a continuación, a actividade de observación astronómica a cargo da Asociación Astronómica de Ourense (AAO).

A noite do sábado 13 de agosto, o castro de Las converterase de novo nun punto de observación astronómica excepcional; un plan diferente e con moito encanto que só acontece unha vez ao ano. Non deixedes escapar a oportunidade de visitar a antiga Lansbrica baixo un fermoso ceo estrelado de verán!

Lembrade que é necesario reservar a actividade previamente, xa que o aforo é limitado (reservas@pacc.es ou 988 267 285).

Máis información en info@pacc.es ou no 988 267 285.

 

Castellano

III Noche bajo las estrellas en el Parque Arqueolóxico de la Cultura Castrexa

Por tercer año consecutivo, en el Parque Arqueolóxico de la Cultura Castrexa queremos celebrar con vosotros la noche mágica de las Perseidas. Coincidiendo con este fenómeno astronómico, más conocido como la noche de las lágrimas de San Lorenzo, tenemos preparada una actividad de lo más especial para el día 13 de agosto: visita libre al centro de interpretación, visita guiada nocturna, cena (opcional) y, a continuación, la actividad de observación astronómica a cargo de la Asociación Astronómica de Ourense (AAO).

La noche del sábado 13 de agosto, el castro de Las se convertirá de nuevo en un punto de observación astronómica excepcional; un plan diferente y con mucho encanto que sólo sucede una vez al año. ¡No dejéis escapar la oportunidad de visitar la antigua Lansbrica bajo un hermoso cielo estrellado de verano!

Recordad que es necesario reservar la actividad previamente, ya que el aforo es limitado (reservas@pacc.es o 988 267 285).

Más información en info@pacc.es o en el 988 267 285.

Deja un comentario